Fintech Awards to konkurs, który nagradza i docenia najbardziej innowacyjne rozwiązania technologiczne. Tegoroczne nominacje zostały przygotowane przez redakcję Fintek.pl, natomiast za wybór laureatów konkursu odpowiadała Rada Programowa, która składa się z ekspertów i praktyków branży. Nagrody przyznano w 10 kategoriach. 

Żabka Jush została uznana za najlepsze rozwiązanie e-commerce m.in. dzięki ekspresowej dostawie zakupów oraz innowacyjnej opcji zamówień dostarczanych w plener, które, szczególnie latem, cieszyły się ogromną popularnością wśród klientów. 

Jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że po zaledwie roku funkcjonowania na rynku, stworzyliśmy usługę, która jest doceniana zarówno przez naszych klientów, jak i przez ekspertów. Żabka Jush to przykład wizji o perfekcyjnym dopasowaniu do klienta i wpisaniu się w jego potrzeby, która stała się rzeczywistością – mówił podczas gali finałowej, która odbyła się 27 października w Warszawie, Michał Nowakowski, Head of Scalability w Lite e-Commerce. – Od początku wiedzieliśmy, że technologia jest kluczem do sukcesu. Dzięki intuicyjnej aplikacji i niezwykle szybkiej dostawie, każdego dnia ułatwiamy życie naszym klientom. Zadbaliśmy o to, żeby cały proces był niezwykle wygodny – zarówno na etapie rejestracji, jak i podpięcia możliwości płatniczych takich jak BLIK, Apple oraz Google Pay. Sprawiamy, że za pomocą kilku kliknięć w swoich smartfonach, mogą zamówić to, czego potrzebują w danym momencie, a zakupy otrzymają niemal natychmiast – nawet w ciągu 15 minut od momentu złożenia zamówienia produkty trafią pod drzwi mieszkania – dodał. 

Żabka Jush doceniana przez branżę

Fintech Awards to jedna z wielu nagród, którymi w ostatnim czasie może się pochwalić Żabka Jush. Została ona również docenione na Retail Trends 2022, gdzie Lite e-Commerce otrzymał statuetkę Market Roku 2022 w kategorii Najlepszy Start-up Handlowy. 

Co więcej, według badania ASM Sales Force Agency, zakupy poprzez Żabkę Jush znalazły się na pierwszym miejscu wśród wszystkich operatorów oferujących ekspresowe zakupy online. Eksperci docenili Jusha między innymi za bardzo intuicyjną aplikację, szybkie terminy realizacji zamówień oraz bezproblemowy kontakt z obsługą klienta. Łącznie poddano analizie aż 11 elementów, które wpłynęły na końcowy wynik zestawienia.