Mural promujący Żabkę Jush pokrył jedną ze ścian Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. Jest on kolejnym akcentem kampanii „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!” skierowanej do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania. Twórcy usługi z Lite e-Commerce kontynuują tym samym unikatowy styl promocji marki, który poznaliśmy już przy okazji kampanii w sieci oraz w outdoorze. Użyta kreacja przyciąga niecodziennym humorem, mnogością bohaterów oraz użytych barw. Dzięki temu na muralu sporo się dzieje, co sprzyja zatrzymaniu i spędzaniu chwili na podziwianiu pracy w centrum Warszawy.

Jesteśmy młodą marką, która w komunikacji do klienta lubi puścić oko, stawiając jednocześnie na element zaskoczenia i bezpośredniość. Wykorzystanie takiej formy promocji, jak mural w centrum Warszawy, był więc dla nas naturalnym krokiem. Nie chcemy być kolejną firmą, która komunikuje się z swoimi klientami wykorzystując kreację, która przepada w zalewie im podobnych – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Za projekt odpowiedzialny jest projektant wizualny i ilustrator Alek „Lis Kula” Morawski. Rozpoznawalność zyskał projektując okładki do rapowych płyt takich artystów jak Quebonafide, Solar i Białas, Małpa oraz Włodi. W jego stylu odnajdziemy inspiracje nawiązujące do komiksów, kreskówek oraz szeroko pojętej popkultury.

Zaprojektowany przez niego mural nawiązuje do popularnej w latach 90’ serii „Gdzie jest Wally?”. Cechuje go ogromna drobiazgowość, przez co przechodzące obok osoby muszą poświęcić chwilę, żeby odnaleźć wszystkie ukryte w nim smaczki. Grafika jest pełna szczegółów oraz ukrytych nawiązań m.in. do wcześniejszych kreacji wykorzystanych przez Jush!

Od razu wiedzieliśmy, że forma promocji jaką jest mural będzie pasowała do naszej marki i tego, w jaki sposób komunikujemy się z klientami. Na zaprezentowanym muralu widzimy kilka historii, które razem tworzą całość. Jest to storyboard przedstawiający codzienne życie ludzi, którzy poświęcają swój czas na pasje i to, co naprawdę lubią robić. Odnajdziemy na nim między innymi sportowca grającego w koszykówkę na lodowisku czy siłacza, który szydełkuje. Wprawne oko dostrzeże również charakterystycznego kuriera Jusha, który nietypowo dostarcza zakupy na jednorożcu – dodaje Bąkowski.

Mural powstawał przez siedem dni, a jego odsłonięcie nastąpiło na początek stycznia. W przestrzeni miejskiej podziwiać można go do końca bieżącego miesiąca. O każdej porze dnia i nocy. Przy malowaniu zastosowano bowiem fluorescencyjne farby, dzięki którym mural zaczyna świecić w ciemności, ukazując tym samym kolejne nieszablonowe pomysły, ukazujące drugie dno grafiki. Choć mural Jusha przy Brackiej w Warszawie można odwiedzać jeszcze przez kilka dni, to Lite e-Commerce zapowiada, że chce dać mu drugie życie.

Cieszymy się, że nasz mural zdobi warszawską tkankę miejską. Jednak za kilka dni w jego miejsce pojawi się kolejny, a my nie chcemy żeby ta historia zakończyła się tak szybko. Dlatego damy jej drugie życie w cyfrowej formie – podsumowuje Bąkowski.

Za realizację muralu dla Lite e-Commerce odpowiada agencja mediowa Zenith.

Zgarnij nawet 150 zł – specjalna promocja dla użytkowników

Lite e-Commerce wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W jej ramach każda osoba, która zarejestrowała się w aplikacji dostanie po 15 zł rabatu na dziesięć zamówień. Warunek jest tylko jeden. Wartość koszyka musi przekraczać 35 zł. Klienci zyskają również darmową dostawę. Dzięki promocji można oszczędzić nawet do 150 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 28.02.2022 r. do godziny 22:59. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: www.jush.pl/akcje-promocyjne.

Zakupy na „już” w Warszawie i Gdańsku

Żabka Jush to rozwiązanie przygotowane przez start-up Lite e-Commerce, będący częścią Grupy Żabka. Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą skorzystać z błyskawicznych dostaw zakupów do domu. Firma dowiezie je nawet w 15 minut. W Warszawie dociera już do ponad 1,2 mln mieszkańców w kilku dzielnicach. Od 15 grudnia działa również na terenie dwóch gdańskich dzielnic – Chełma i Oruni. Twórcy rozwiązania na bieżąco analizują możliwości pojawienia się w nowych lokalizacjach.

W ofercie Jush znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dzięki współpracy z Grupą Żabka, klienci mogą zamawiać produkty znane z sieci, włączając w to m.in.: soki i lemoniady Wycisk, wartościowe posiłki Dobra Karma, gotowe kanapki Tomcio Paluch, przekąski Foodini oraz dania przygotowane przez Maczfit. Dostawa w ramach usługi kosztuje jedyne 3,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 35 zł, jest ona darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Aplikację Jush na Android można pobrać tutaj, a więcej informacji o samej usłudze dostępnych jest na oficjalnej stronie. Użytkownicy iOS aplikację Jush mogą pobrać z App Store.