Lodówka świeci pustkami, a lista zakupów nie ma końca? Zamiast spędzać godziny w supermarkecie, wystarczy kilka kliknięć i zakupy na cały tydzień trafią prosto pod drzwi, nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Usługa delio supermarket online rozszerza swoją ofertę do aż 10 000 produktów, czyli do trzech razy więcej artykułów niż przeciętnie w dyskoncie stacjonarnym. To większa i różnorodna oferta, z dostawą prosto pod drzwi dla osób, które chcą mieć więcej czasu dla siebie i bliskich.
Choć zakupy spożywcze online z roku na rok zyskują na popularności, wielu konsumentów nadal podchodzi do nich z rezerwą. Do najczęstszych obaw należą przekonania o wyższych cenach, ograniczonym asortymencie oraz niepewność co do samej jakości zamówionych produktów, która mogą różnić się od tych wybranych samodzielnie w sklepie.
Wiele osób wciąż uważa, że szybkie zakupy online wiążą się z ograniczonym wyborem, mało sprawdzonymi produktami i wyższymi cenami. Naszym celem jest połączenie wygody ekspresowej dostawy (nawet w godzinę) z szerokim asortymentem oraz konkurencyjnymi cenami, bez kompromisów jakościowych. Dzięki delio supermarket online można zrobić pełne zakupy bez wychodzenia z domu, z gwarancją wysokiej jakości produktów i szybkiej dostawy nawet w ciągu godziny – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e- Commerce, spółce odpowiedzialnej za brandy delio supermarket online oraz Żabka Jush.
delio supermarket online to odpowiedź na wyzwania e-grocery. Oferuje szeroki wybór wysokiej jakości produktów, eliminując obawy o ograniczoną ofertę czy kompromisy w zakresie świeżości. Marka zapewnia najszybszą dostawę na rynku, dzięki czemu klienci nie muszą już czekać na zakupy. Dodatkowo, atrakcyjne ceny sprawiają, że wygoda e-zakupów nie wiąże się z wyższymi kosztami.
Szeroki wybór na każdą okazję
delio supermarket online to usługa, która odpowiada na różne potrzeby zakupowe. Od codziennych artykułów takich jak pieczywo czy nabiał po niestandardowe produkty – rosół kolagenowy czy suszone świerszcze. W jednym miejscu klienci znajdą zarówno świeże produkty spożywcze, jak i szeroki wybór chemii gospodarczej, kosmetyków czy produktów dla zwierząt. W ostatnim czasie podwoiliśmy dostępną na platformie delio liczbę produktów – obecnie nasza oferta to ponad 10 000 produktów. Na potrzeby takiego asortymentu otworzyliśmy dwa nowe duże magazyny w Warszawie, po obu stronach Wisły. Dzięki temu w delio supermarket, klienci mogą kupić wygodnie z domu wszystko, czego potrzebują za jednym razem nie obawiając się o jakość – dodaje Zuzanna Dębowska.
Wysoka jakość
W odpowiedzi na potrzeby klientów, delio supermarket online podjęło liczne działania mające na celu zapewnienie najwyższych standardów. Kontakt na każdym etapie zaopatrzenia gwarantuje na pełną kontrolę nad wyglądem i jakością dostarczanych artykułów. Wszystkie produkty przechodzą regularną kontrolę jakości, zarówno na poziomie dostawców, jak i w magazynach, gdzie utrzymuje się rygorystyczne standardy świeżości. Proces kompletacji zamówień jest nadzorowany przez wykwalifikowany i odpowiednio wyszkolony personel, , aby wybrać produkty w najlepszym stanie i zapewnić ich właściwą jakość podczas dostawy. Priorytetem delio supermarket online jest spełnienie oczekiwań klientów. W przypadku niezadowolenia z produktów klient ma prawo do reklamacji poprzez chat dostępny na www.delio.com.pl i w aplikacji.
Najtaniej online
Wraz z nową kampanią delio supermarket online uruchamia akcję promocyjną, w ramach której gwarantuje najniższe ceny w Internecie na wybrane produkty. Zespół regularnie monitoruje rynek i porównuje oferty największych graczy online, by mieć pewność, że w delio ceny będą najniższe. W specjalnej sekcji “Najtaniej online” znajdują się dziesiątki najczęściej wybieranych produktów, w tym np. olej, makaron, banany czy mleko. To propozycja marki na realne oszczędności dla klientów.
Oprócz tego użytkownicy mogą liczyć na promocje sięgające nawet – 50%, atrakcyjne kupony rabatowe dające łącznie do 205 zł zniżki nowym użytkownikom delio supermarket online, oraz przejrzysty model cenowy, bez ukrytych opłat. Dodatkowo zakupy o wartości powyżej 149 zł objęte są darmową dostawą.
Najszybciej na rynku
Tradycyjne e-grocery, choć wygodne, często wiązało się z koniecznością planowania zakupów z dużym wyprzedzeniem i oczekiwaniem na dostawę przez wiele godzin, a nawet cały dzień. delio supermarket online radykalnie zmienia to podejście, zapewniając błyskawiczną realizację. Dzięki zaawansowanej logistyce, optymalizacji tras i innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, jesteśmy w stanie dostarczyć świeże produkty prosto pod drzwi klienta w rekordowo krótkim czasie, nawet w ciągu godziny od zamówienia, w ramach dostępnych okien dostawy.
Mocna pozycja
Lite e-Commerce, spółka odpowiedzialna za rozwój delio supermarket online i Żabka Jush, konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku e-grocery w Polsce. W 2024 roku biznes urósł aż o 60% w porównaniu do 2023 roku, co jest efektem zwiększającej się liczby użytkowników i stale rosnącego zaufania klientów. Na ten wzrost składa się również skuteczna strategia rozwoju, w tym również inwestycje w technologię i logistykę. Spółka koncentruje się na dalszej ekspansji cyfrowych modeli biznesowych, dążąc do pięciokrotnego wzrostu w perspektywie kilku lat. Regulamin akcji “Najtaniej online” znajduje się pod linkiem: https://jush.pl/regulaminy/regulamin-akcja-najtaniej-online-delio/
Kontakt do mediów:
Flywheel Public Relations
Biuro Prasowe Żabka Jush!
Julia Smaga +48 793 222 188
julia.s@flywheel.pl