§1. Postanowienia ogólne
- Akcja „Kody zniżkowe na następne zakupy w delio dla nowych użytkowników BLIK” („Akcja”) organizowana jest przez LITE E-COMMERCE SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (00-024), przy Alejach Jerozolimskich 44, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000894331, NIP: 5272955307, kapitał zakładowy 25.947.350,00 PLN („Organizator”)
- Akcja trwa od dnia 05.05.2025 r. godziny 7:00 do dnia 05.06.2025 r. godziny 23:00 („Czas Trwania Akcji”) lub do wyczerpania puli Kodów Zniżkowych przeznaczonych na Akcję.
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki i zasady realizacji Akcji. 4. Akcja nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną ani żadną inną grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Wszelkie informacje o Akcji dostępne w materiałach reklamowych/promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny.
§2. Na czym polega Akcja
- Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli:
a. Jesteś osobą fizyczną i posiadasz indywidualne, aktywne konto klienta utworzone w aplikacji „Żabka Jush!” („Aplikacja”) – regulaminy określające zasady korzystania z Aplikacji dostępne są pod adresem; https://jush.pl/regulaminy/.
b. Zrobisz zakupy w Aplikacji w Czasie Trwania Akcji:
i. na platformie „delio” na kwotę co najmniej 200 PLN
przy czym z Akcji wyłączone są następujące produkty: preparatów do początkowego karmienia niemowląt oraz przedmiotów do karmienia niemowląt, wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych, rekwizytów tytoniowych oraz produktów imitujących te wyroby, napojów alkoholowych z wyjątkiem piwa, produktów leczniczych, testów na COVID;
ii. wyłączeniu podlegają również opłaty dodatkowe, m.in. za: pakowanie, transport kurierski oraz inne koszty niezwiązane
bezpośrednio z produktami w koszyku.
c. Za zakupy, o których mowa w lit. b powyżej zapłacisz wybierając metodę płatności BLIK po raz pierwszy, tj. tzn. nigdy wcześniej nie dokonywałeś płatności BLIK-iem w Aplikacji zarówno na platformie delio
oraz na www.delio.com.pl. Za pierwszą transakcję BLIK uważa się każdą płatność zrealizowaną po raz pierwszy przez Uczestnika w ramach systemu BLIK w Aplikacji oraz na stronie www.delio.com.pl niezależnie od wartości transakcji. - Jeżeli spełniasz warunki określone w ust. 1 powyżej otrzymasz kod zniżkowy o wartości 60 PLN do zrealizowania na platformie www.delio.com.pl przy zakupach powyżej 200,00 zł PLN (dalej “Kod Zniżkowy”), przy czym Kod Zniżkowy możliwy jest do wykorzystania jedynie przy zakupach, za które Uczestnik zapłaci metodą płatności BLIK.
- Uczestnicy, którzy dokonali już kiedyś płatności za pomocą metody BLIK w przeszłości w Aplikacji zarówno na platformie Żabka JUSH w sklepie delio oraz na www.delio.com.pl nie mogą uczestniczyć w Akcji.
- Kody Zniżkowe zostaną przekazane w ciągu 24 godzin od momentu zrealizowania transakcji w dni powszednie oraz kody wydane od piątku do niedzieli w każdym tygodniu trwania Akcji zostaną przekazane w najbliższy dzień powszedni, tj. poniedziałek.
- Kody Zniżkowe dotyczą wyłącznie produktów niepodlegających wyłączeniu. 6. Z Kodu zniżkowego można skorzystać wyłącznie w Czasie Trwania Akcji, po upływie Czasu Trwania Akcji Kody Zniżkowe tracą ważność.
- Maksymalny czas na wykorzystanie Kodów Zniżkowych jest do 20.06.2025 r. 8. Kod Zniżkowy zostanie przesłany Uczestnikowi Akcji w formie elektronicznej. 9. Akcja jest prowadzona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i ma zasięg ogólnopolski.
- Kody Zniżkowe nie łączą się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora.
- Kod Zniżkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
- Ilość Kodów Zniżkowych jest ograniczona i wynosi 1 500 sztuk.
§3. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Aplikacji i problemu z odebraniem Kodu Zniżkowego lub jego nieotrzymaniem należy zgłaszać przez stronę https://jush.pl/kontakt/, wskazując odpowiedni temat zgłoszenia w sekcji „Temat”, tj. „Reklamacje”.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokładny opis reklamacji oraz Twoje dane adresowe niezbędne do udzielenia odpowiedzi (tj. e-mail, imię i nazwisko, numer zamówienia, numer telefonu, opis zgłoszenia oraz opcjonalnie firma) Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na podany przez siebie adres email lub w formie listownej na wskazany adres, w zależności od Twojego wyboru.
- Uczestnik Akcji jako konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, konsument może się zwrócić do rzecznika konsumenta (miejskiego lub powiatowego). Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów
- Strona 2 z 4
- rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
§4. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych uczestników Akcji („Uczestnicy”), w zakresie, w jakim biorą oni udział w Akcji, jest Organizator.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Uczestnicy mogą się skontaktować poprzez email daneosobowe@lite.tech lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane:
- a. w celu przeprowadzenia Akcji – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania umowy;
- b. w celu obsługi i rozpatrzenia reklamacji związanych z przeprowadzeniem Akcji;
- c. w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora.
4. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane dostawcom systemów informatycznych.
5. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do dnia aktywacji Kodu oraz przez okres potrzebny do dostarczenia benefitów oraz obsługi i rozpatrzenia reklamacji. Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych Uczestników będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
6. Uczestnikom przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Jako że dane Uczestników przetwarzane są w sposób zautomatyzowany na podstawie umowy,Uczestnikom przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyli administratorowi, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Uczestnicy mogą przesłać te dane innemu administratorowi danych.
7. Uczestnikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
8. Podanie danych osobowych jest wymagane przez administratora w celu uczestnictwa w Akcji.
§5. Kiedy możemy zmienić regulamin
- Możemy wprowadzić zmiany w Regulaminie tylko z następujących ważnych przyczyn:
a. konieczność dostosowania regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
b. konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
c. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności; d. zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną; e. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
f. zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
g. poprawa obsługi klientów;
h. aktualizacja typów obsługiwanych urządzeń oraz obsługiwanych systemów i formatów treści cyfrowych.
§6. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora (witryna: https://jush.pl/faq/) oraz w Aplikacji.
- Uczestnik biorąc udział w Akcji oświadcza, i̇ż zapoznał się̨ z treścią̨ Regulaminu i akceptuje go bez zastrzeżeń́ .
- We wszystkich sprawach dotyczących Akcji, a nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków i terminu Akcji, postanowień́ jego Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. Takie rozstrzygniecie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń́ na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Czasu Trwania Akcji, tj. 05.05.2025 r. godzina 7:00.