§ 1. Akcja i Organizatorzy

  1. Wszelkie informacje o Akcji dostępne na materiałach reklamowych lub plakatach mają jedynie charakter informacyjny.
  2. Akcja opisana w niniejszym Regulaminie łączy się z innymi promocjami dostępnymi w Aplikacji. Akcja promocyjna przeprowadzona pod nazwą „Wyzwania” (dalej: „Akcja promocyjna” lub „Akcja”) rozpoczyna się 26.05.2025 r. i będzie trwać do odwołania. W terminie nie krótszym niż 7 dni przed końcem Akcji Promocyjnej nastąpi aktualizacja regulaminu wskazująca datę zakończenia.
  3. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Lite E-Commerce Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 44, 00-023 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000894331, REGON: 388702135, NIP: 5272955307, o kapitale zakładowym w wysokości 25.947.350,00 zł (dalej: „Lite” lub „Organizator”).
  4. Akcja Promocyjna prowadzona jest za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush (dalej: „Aplikacja”).
  5. Zasady Akcji są określone w niniejszym Regulaminie.

§ 2. Warunki uczestnictwa i zasady Akcji 

  1. Uczestnikiem Akcji Promocyjnej (dalej „Uczestnik”) jest każda osoba fizyczna, która spełni kryteria i warunki zawarte w niniejszym paragrafie, z uwzględnieniem pozostałych postanowień Regulaminu.
  2. Uczestnikiem Akcji może być każda osoba fizyczna, która:
    • ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    • posiada aktywne konto w Aplikacji.
  3. W czasie trwania Akcji, Organizator będzie udostępniał Uczestnikom w sekcji “Wyzwania” zadania (dalej: „Wyzwania”), za których wykonanie Uczestnik otrzyma określony w warunkach Wyzwania kupon rabatowy (dalej: “Kupon”). Kupon nie łączy się z kuponami innych akcji promocyjnych widocznymi w Aplikacji.
  4. Udział w Akcji jest dobrowolny oraz bezpłatny. Uczestnik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udziału w Akcji, poza ewentualnymi kosztami związanymi z zakupem produktów w ramach zwykłej działalności handlowej Organizatora oraz kosztami dostępu do sieci Internet, zgodnie z taryfą operatora Uczestnika.
  5. Dla Wyzwań, w których zdefiniowana jest wartość zamówienia, pod uwagę brane są ostateczne wartości produktów po uwzględnieniu wszystkich obniżek cenowych i kuponów rabatowych. Do wartości zamówienia nie wliczają się:
    • preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt,
    • napoje alkoholowe z wyjątkiem piwa,
    • testy na COVID,
    • wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe, rekwizyty tytoniowe oraz produkty imitujące te wyroby,
    • produkty lecznicze,
    • koszt usług dostawy, pakowania, zlecenia nabycia, zamówienia aptecznego
  6. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad, warunków i terminów.
  7. Organizator nie odpowiada za ewentualne braki asortymentowe w Aplikacji.
  8. Długość trwania Wyzwania oraz warunki wykorzystania przyznanego kuponu rabatowego są opisane w sekcji “Szczegóły” w Aplikacji dla każdego Wyzwania aktywnego dla Uczestnika. Czas na wykorzystanie kuponu rabatowego liczony jest od momentu ukończenia Wyzwania. Przyznane kupony widoczne są w sekcji Kupony w okresie ich ważności.
  9. Kwota Kuponu wykorzystanego w trakcie składania zamówienia pomniejszy jednorazowo łączną wartość zakupionych produktów o wartość Kuponu, co w ujęciu rozliczenia rachunkowego będzie uwidocznione jako proporcjonalne zmniejszenie ceny każdej pozycji w danym zamówieniu z wyjątkiem produktów nieobjętych promocją wskazanych w §2 ust. 5. Kwota naliczonego rabatu będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia.
  10. W przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszania Regulaminu przez Uczestnika, w szczególności w przypadku wielu zamówień na jeden adres lub numer telefonu, Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia danego Uczestnika z Akcji.
  11. Kupony nie są środkiem płatniczym i nie są wymienialne na gotówkę. Kupon przyznany Uczestnikowi nie może zostać wykorzystany przez inną osobę niż Uczestnik.
  12. W razie zwrotu produktów z zamówienia, w ramach którego Uczestnik wykorzystał Kupon oraz w razie odstąpienia od umowy w zakresie takiego zamówienia z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, Kupon traktuje się jako wykorzystany. Uczestnikowi nie przysługuje wówczas nowy Kupon.

§ 3. Postępowanie reklamacyjne  

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji Uczestnicy mogą zgłaszać poprzez stronę https://jush.pl/kontakt/ wskazując odpowiedni temat zgłoszenia „Reklamacje”.
  2. Decyzja w przedmiocie reklamacji jest ostateczna. Rozpatrzenie reklamacji nie pozbawia reklamującego prawa do dochodzenia roszczeń na zasadach przewidzianych przepisami prawa.
  3. Organizator ustosunkuje się do przesłanej reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie ustalają krótszego terminu, wówczas ustosunkowanie się nastąpi w tym terminie.
  4. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Organizator informuje, że pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr jest dostępna internetowa platforma ODR, służąca do pozasądowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej, chcącymi korzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.
  5. Organizator informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Organizator nie korzysta z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń (pozasądowego rozwiązywania sporów). Ponadto Organizator nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w ust. 4 powyżej.
  6. W przypadku sporu z Organizatorem Uczestnik może zwrócić się o pomoc i poradę do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub do organizacji konsumenckich, takich jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Europejskie Centrum Konsumenckie. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych tych podmiotów.

§ 4. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Lite E-Commerce Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 44, 00-023 Warszawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Uczestnicy mogą się skontaktować poprzez email daneosobowe@lite.tech lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane:
    • w celu przeprowadzenia Akcji – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania umowy;
    • w celu obsługi i rozpatrzenia reklamacji związanych z przeprowadzeniem Akcji;
    • w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora.
  4. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane dostawcom systemów informatycznych.
  5. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres potrzebny do dostarczenia benefitów i rozpatrzenia reklamacji. Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych Uczestników będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
  6. Uczestnikom przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Jako że dane Uczestników przetwarzane są w sposób zautomatyzowany na podstawie umowy, Uczestnikom przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyli administratorowi, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Uczestnicy mogą przesłać te dane innemu administratorowi danych.
  7. Uczestnikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
  8. Podanie danych osobowych jest wymagane przez administratora w celu uczestnictwa w Akcji Promocyjnej.

§ 4. Postanowienia końcowe   

  1. Organizator oświadcza, że przyznawanie kuponów rabatowych w ramach Akcji Promocyjnej nie ma charakteru losowego ani przypadkowego. Tym samym Akcja nie stanowi loterii promocyjnej, loterii fantowej, zakładu wzajemnego ani żadnej innej gry losowej w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2094 z późn. zm.).