A. Postanowienia ogólne
- Akcja „Kody zniżkowe na następne zakupy w Jush! oraz delio dla
nowych użytkowników BLIK” („Akcja”) organizowana jest przez LITE
E-COMMERCE SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie (00-024), przy Alejach
Jerozolimskich 44, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000894331, NIP: 5272955307, kapitał zakładowy
25.947.350,00 PLN („Organizator”) - Akcja trwa od dnia 02.12.2024 r. godziny 7:00 do dnia 31.12.2024 r. godziny
23:00 lub („Czas Trwania Akcji”) lub do wyczerpania puli Kodów Zniżkowych
przeznaczonych na Akcję. - Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki i zasady realizacji
Akcji. - Akcja nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną ani żadną
inną grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia
19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. - Wszelkie informacje o Akcji dostępne w materiałach
reklamowych/promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny.
B. Na czym polega Akcja? - Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli:
a. Jesteś osobą fizyczną i posiadasz indywidualne, aktywne konto klienta
utworzone w aplikacji „Żabka Jush!” („Aplikacja”) – regulaminy
określające zasady korzystania z Aplikacji dostępne są pod adresem;
https://jush.pl/regulaminy/.
b. Zrobisz zakupy w Aplikacji w Czasie Trwania Akcji:
i. na platformie „Jush!” na kwotę co najmniej 80 PLN
lub
ii. na platformie „delio” na kwotę co najmniej 200 PLN
przy czym z Akcji wyłączone są następujące produkty: preparatów do
początkowego karmienia niemowląt oraz przedmiotów do karmienia
niemowląt, wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych,
pojemników zapasowych, rekwizytów tytoniowych oraz produktów
imitujących te wyroby, napojów alkoholowych z wyjątkiem piwa,
produktów leczniczych, testów na COVID;
c. Następnie dokonasz płatności za zakupy wybierając metodę
płatności BLIK po raz pierwszy, tj. tzn. nigdy wcześniej niedokonywałeś płatności BLIK-iem w Aplikacji zarówno na platformie
delio oraz Jush oraz na www.delio.com.pl
d. Uczestnicy, którzy dokonali już kiedyś płatności za pomocą metody
BLIK w przeszłości w Aplikacji zarówno na platformie delio i Jush oraz
na www.delio.com.pl nie mogą uczestniczyć w Akcji.
i. Za pierwszą transakcję BLIK uważa się każdą płatność
zrealizowaną po raz pierwszy przez Uczestnika w ramach
systemu BLIK w Aplikacji oraz www.delio.com.pl niezależnie
od wartości transakcji.
ii. Uczestnik, który zapłacił wcześniej metoda BLIK wyłącznie na
platformie delio lub na www.delio.com.pl może otrzymać Kod
Żniżkowy Jush, jeżeli na platformie Jush po raz pierwszy
zapłaci metodą BLIK.
iii. Jeżeli Uczestnik zapłacił wcześniej metodą BLIK wyłącznie na
platformie Jush może otrzymać Kod Zniżkowy delio, jeżeli po
raz pierwszy zapłaci metodą BLIK na platformie delio lub na
www.delio.com.pl. - Jeżeli spełniasz warunki określone powyżej w pkt 1 otrzymasz:
i. kod zniżkowy o wartości 30 PLN do zrealizowania na
platformie Jush przy zakupach powyżej 80,00 zł PLN (dalej
“Kod Zniżkowy Jush”);
ii. kod zniżkowy o wartości 50 PLN do zrealizowania na
platformie delio przy zakupach powyżej 200,00 zł PLN (dalej
“Kod Zniżkowy delio”).
(łącznie „Kody Zniżkowe”) - Kody Zniżkowe zostaną przekazane w 24 godziny od momentu zrealizowania
transakcji w dni powszednie oraz kody wydane od piątku do niedzieli w
każdym tygodniu trwania akcji zostaną przekazane w najbliższy dzień
powszedni, tj. poniedziałek. - Kody Zniżkowe dotyczą wyłącznie produktów niepodlegających wyłączeniu.
- Z Kodu zniżkowego można skorzystać wyłącznie w Czasie Trwania Akcji,
potem Kody Zniżkowe tracą ważność. - Kod Zniżkowy zostanie przesłany Uczestnikowi Akcji w formie elektronicznej.
- Akcja jest prowadzona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i ma zasięg
ogólnopolski. - Kody Zniżkowe nie łączą się z innymi promocjami organizowanymi przez
Organizatora. - Kod Zniżkowy nie podlega wymianie na gotówkę.
10.Ilość Kodów Zniżkowych jest ograniczona i wynosi:
a. 3.000 sztuk Kodów Zniżkowych Jush;
b. 2.000 sztuk Kodów Zniżkowych delio.
Strona 2 z 5C. Jak możesz złożyć reklamacje dotyczące Akcji? - Reklamacje dotyczące funkcjonowania Aplikacji i problemu z odebraniem
Kodu Zniżkowego lub jego nieotrzymaniem należy zgłaszać przez stronę
https://jush.pl/kontakt/, wskazując odpowiedni temat zgłoszenia w sekcji
„Reklamacje”. - Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokładny opis reklamacji oraz Twoje
dane adresowe niezbędne do udzielenia odpowiedzi (tj. imię, nazwisko, adres
fizyczny lub adres email). - Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
Odpowiedź na reklamację otrzymasz na podany przez siebie adres email lub
w formie listownej na wskazany adres, w zależności od Twojego wyboru. - Uczestnik Akcji jako konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi,
konsument może się zwrócić do rzecznika konsumenta (miejskiego lub
powiatowego). Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać
na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl. Konsument może
również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego
rozstrzygnięcia sporu.
D. Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe? - Administratorem danych osobowych uczestników Akcji („Uczestnicy”),
w zakresie, w jakim biorą oni udział w Akcji, jest Organizator. - Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Uczestnicy
mogą się skontaktować poprzez email daneosobowe@lite.tech lub pisemnie
na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. - Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane:
a. w celu przeprowadzenia Akcji – podstawą prawną jest niezbędność do
wykonania umowy;
b. w celu obsługi i rozpatrzenia reklamacji związanych z
przeprowadzeniem Akcji;
c. w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony
przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie
uzasadniony interes administratora. - Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane dostawcom systemów
informatycznych. - Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane do dnia aktywacji Kodu oraz
przez okres potrzebny do dostarczenia benefitów oraz obsługi i rozpatrzenia
reklamacji. Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo
Strona 3 z 5przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych
osobowych Uczestników będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia
ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez
administratora. - Uczestnikom przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu
wobec przetwarzania danych. Jako że dane Uczestników przetwarzane są w
sposób zautomatyzowany na podstawie umowy, Uczestnikom przysługuje
także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyli
administratorowi, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w
ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do
odczytu maszynowego. Uczestnicy mogą przesłać te dane innemu
administratorowi danych. - Uczestnikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie
członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia
domniemanego naruszenia. - Podanie danych osobowych jest wymagane przez administratora w celu
uczestnictwa w Akcji.
E. Kiedy możemy zmienić Regulamin? - Możemy wprowadzić zmiany w Regulaminie tylko z następujących ważnych
przyczyn:
a. konieczność dostosowania regulaminu do przepisów prawa mających
bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością
zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
b. konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń,
postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz
publicznych;
c. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności, w tym wprowadzenie nowych
usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących
funkcjonalności;
d. zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną;
e. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które
ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
f. zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych,
adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
g. poprawa obsługi klientów;
h. aktualizacja typów obsługiwanych urządzeń oraz obsługiwanych systemów
i formatów treści cyfrowych.
Strona 4 z 5F. Postanowienie końcowe - Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie
internetowej Organizatora (witryna: https://jush.pl/faq/) oraz w Aplikacji. - Uczestnik biorąc udział w Akcji oświadcza, iż̇ zapoznał się̨ z treścią̨
Regulaminu i akceptuje go bez zastrzeżeń́ . - We wszystkich sprawach dotyczących Akcji, a nieuregulowanych
Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. - Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad, warunków i terminu Akcji,
postanowień́ jego Regulaminu i jego interpretacji rozstrzyga Organizator. Takie
rozstrzygniecie Organizatora nie pozbawia reklamującego prawa do
dochodzenia roszczeń́ na zasadach przewidzianych przepisami prawa. - Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Czasu Trwania
Akcji, tj. 02.12.2024 r. godzina 7:00.
Strona 5 z 5