Najczęściej zadawane pytania

W jakich dniach i godzinach mogę u Was zamawiać?
Zamówienia na Jush możesz składać od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-23:00.
Czy mogę złożyć zamówienie na konkretną godzinę?
Niestety nie. Możesz za to zamówić swoje ulubione produkty z ekspresową dostawą nawet w 15 minut. Dzięki temu możesz liczyć na zakupowe wsparcie nawet w najbardziej awaryjnej sytuacji.
Gdzie mogę zgłosić brak produktu lub otrzymanie złego zamówienia?
W razie jakichkolwiek problemów jesteśmy do Twojej dyspozycji pod mailem pomoc@jush.pl. Możesz też dać nam znać przez “Skontaktuj się z nami” w swojej apce.
Nie jestem zadowolony z produktu, czy mogę go zwrócić?
Jeśli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony, to bez problemu możesz złożyć reklamację. Zajmiemy się sprawą! Skontaktuj się z nami przez pomoc@jush.pl.
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Nasze zamówienia realizujemy ekspresowo, co oznacza, że po ich złożeniu nie ma możliwości zmiany koszyka produktu.
Jak anulować zamówienie?
Przykro nam, ale złożonego i opłaconego zamówienia nie możesz anulować. Skontaktuj się z nami przez pomoc@jush.pl.
Czy istnieją ograniczenia wagowe/ilościowe dotyczące zamówienia?
Szanujemy plecy naszych kurierów, dlatego Twoje zamówienie może ważyć maksymalnie do 9 kilogramów i zawierać 25 unikalnych produktów.
Czy muszę okazywać dowód podczas odbierania zamówienia?
Koniecznie, gdy znajdują się w nim artykuły dla osób pełnoletnich (alkohol i tym podobne).
Zależy mi na dostawie bezkontaktowej, jak mogę ją zamówić?
Bardzo prosto! Jeżeli chcesz, by nasz kurier zostawił zamówienie na wycieraczce, to daj nam znać w notatce do zamówienia.
Jaki system obsługuje aplikację?
Musisz mieć zainstalowany przynajmniej iOS 13 lub Android 6.0 (Marshmallow).
Jak mogę pobrać apkę?
Znajdziesz ją w App Store i Google Play. O, dokładnie tutaj: jush.pl/ios i tutaj: jush.pl/android
Mam problemy z apką, gdzie mogę to zgłosić?
W takim wypadku koniecznie daj nam znać mailowo na adres pomoc@jush.pl lub po złożeniu zamówienia skontaktuj się telefonicznie bezpośrednio z aplikacji.
Czy aplikacja wymaga połączenia z internetem?
Tak, zdecydowanie. Jeśli będziesz offline, to niestety nie będziemy mogli pomóc Ci z zakupami.
Jak mogę założyć konto?
Konto możesz założyć bezpośrednio w aplikacji, korzystając z jednej z popularnych platform: Facebooka, Google lub Apple.
Nie mogę złożyć zamówienia, co robić?
Po pierwsze - nie panikować, po drugie - koniecznie napisać do nas na adres pomoc@jush.pl. Zrobimy wszystko, by Ci pomóc!
Nie mogę zalogować się do aplikacji.
Koniecznie napisz do nas na pomoc@jush.pl. Sprawdzimy, co się dzieje!
Nie mogę dodać produktu do koszyka, możecie mi pomóc?
Jasne! Napisz do nas na pomoc@jush.pl i będziemy działać.
Jak mogę zapłacić za zakupy?
Masz do wyboru formę płatności: kartę płatniczą, Apple Pay i Blik.
Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Nie musisz się o nią martwić, bo… nie istnieje. Dlatego możesz zamawiać wszystko, na co tylko masz ochotę.
Ile zapłacę za dostawę?
Standardowo kosztuje ona 3,99 zł. Wystarczy jednak, że wartość Twojego koszyka przekroczy 35 zł, a dowieziemy Ci zakupy za darmo!
Gdzie mogę podłączyć kartę?
Zrobisz to wygodnie podczas płacenia za swoje zamówienie. Wystarczy, że wybierzesz wtedy opcję “Karta płatnicza”, a zyskasz możliwość zapamiętania jej i wykorzystania przy kolejnych zakupach.
Ile będę czekał na zwrot gotówki za produkt, którego nie otrzymałem?
Robimy wszystko, by pieniądze dotarły do Ciebie jeszcze tego samego dnia! W wyjątkowych przypadkach może to zająć do kilku dni.
Co mam zrobić, jeśli płatność nie przechodzi, mimo że mam środki na koncie?
W takiej sytuacji jak najszybciej napisz do nas na pomoc@jush.pl.
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Pewnie! Po każdych zakupach wyślemy Ci ją na podany adres mailowy. Dane do faktury imiennej lub na firmę możesz wprowadzić na ekranie zamówienia tuż przed płatnością.
Jak mogę zmienić formę płatności?
Bez problemu zrobisz to na ekranie zamówienia, krótko przed finalizacją zakupu.
Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
Wszystkie płatności dokonywane są w momencie złożenia zamówienia, za pomocą dostępnych form płatności.